logo
Live CasinosNyhederVirksomheden køber et nyt mærke for at forbedre deres live casino-produkter

Virksomheden køber et nyt mærke for at forbedre deres live casino-produkter

Last updated: 26.03.2025
Nathan Williams
Udgivet af:Nathan Williams
Virksomheden køber et nyt mærke for at forbedre deres live casino-produkter image

Endnu et mærke blev opkøbt af en førende casino-streaminggigant i bestræbelserne på at forbedre deres live casino-produkt. Kasinogiganten sigter mod at genopfinde sig selv for at tilbyde det bedste live casino globalt. Målet er at vinde 2-9% af markedet i 2020.

Det opkøbte brand plejede at tilbyde hjemmeside og mobil live dealer-spil. Live casinoer er blevet mere og mere populære blandt befolkningen i dag. Der er mange apps og kanaler designet til at tillade global streaming hurtigere. Dette er grunden til, at det aktuelt anslåede køb for dette mærke ligger over $12 millioner på forhånd.

Chancerne er, at kontrakten kan opgraderes til $6 millioner

Det forventede spilmarked i 2020 er under konstant forandring. At have et brand med flere ordentlige infrastrukturer til live streaming er afgørende for fremtidige overskud. Aftalen siger, at det opkøbte brand vil uddele sine studier placeret over hele kloden for bedre streaming af indhold.

Det gigantiske selskab vil fortsætte med at tilbyde mobil- og web-livekasinoer på studiestederne. Studierne er placeret i Europa, Nordamerika, Latinamerika og Sydafrika. Live forhandlerløsninger vil blive leveret til hver af onlinekanalerne. De opkøbte studier er også på fremtrædende spilmarkeder.

Kasinogiganten vil også udvide sig selv gennem selskabsaktier

Kasinogiganten vokser hurtigt. Deres ønsker er at øge deres potentiale på markedet og styrke produktudviklingen ved at øge deres virksomhedsandele hele vejen igennem. De planlægger også at forbedre deres præstationer i andre lande som Rumænien og USA.

Et niende studie blev lanceret i Atlanta, USA. Med købet af det nye mærke vil de få meget mere. De ønsker at øge antallet af deres aggregatorer af live dealer-løsninger. Kontrakten er blevet behandlet med succes, og der er planer om at forbedre dens geografiske tilstedeværelse globalt.

Grundlæggerne af det erhvervede mærke var tilfredse med købet.

Grundlæggerne af det erhvervede mærke var tilfredse med den foreslåede aftale og gennemførte købet med succes. De har været i branchen i 6 år, og de er konstant vokset meget. Deres mål var at tilbyde hurtigere streaminghastigheder og højere videokvalitet.

Kasinogiganten planlægger at fortsætte arbejdet med det foregående brands mål. De vil også tilbyde uovertruffen indholdskvalitet, der tager spillet til næste niveau. De er fast besluttet på at etablere deres rækkevidde ud over horisonten. Snart lanceres endnu et studie i Belgien, hvor markedet også boomer.

Endnu et brand erhvervet til bedre live casino-produkter

Det købte mærke havde masser af ressourcer at tilbyde. Med nye tv-studier i fem toplande vil det overhalende brand have masser at nyde.

Nathan Williams
Nathan Williams
Skribent
Nathan "KiwiKing" Williams bringer et strejf af Kiwi-flair til den globale live casino arena. Han blander sit analytiske sind med en smittende passion for spillet og laver indhold, der vejleder, informerer og underholder.Flere indlæg af forfatter